Finally home

Idag kom vi hem från det senaste lägret. Det har varit roligt, men nog känns det skönt att vara hemma och dessutom veta att jag har sovmorgon imorgon! Jag ska försöka ta det rätt lugnt denna vecka för snart bär det av på nya resor igen.

Vi avslutade vårt läger med 3 tävlingar, en nattdistans och medeldistans i Göteborg fredag och lördag. Sedan hastade vi iväg med bussen mot Stockholm och tog båten över till Åbo där vi sprang en sprint. Eller vi och vi, jag blev förkyld så jag stod över. Var verkligen i valet och kvalet för jag var sugen på att springa men ringde klokare människor och stod därmed över tävlingarna och har förhoppningsvis räddat vårsäsongen!

Tog lite gofika i Göteborg och tyckte synd om mig själv. Sedan utbröt diskussion om skillnaden mellan vanlig fika och gofika. Tydligen så att vanligt fika kan vara allt möjligt från bara svart kaffe till smörgåsar osv, medan gofika är fika som innehåller nåt sött och gott, typ en mockaruta. Bra att vi fick det klargjort! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0